Annyeonghaeseyo !

Nawigacja: najedź na zdjęcie ¦



Strona główna Spis treści Annyeong! Jestem nieśmiałą dziewczyną z wielkimi marzeniami. Amatorsko piszę opowiadania o moich idolach.



Zapytaj :3


~ ask autorki bloga
~ ask designerki bloga

Zamówienia ¦


Napisz zamówienie tutaj ^-^
Kolejka-najbliższe zamówienia ¦

Kris-EXO, Yesung-Super Junior, V-BTS, J-Hope-BTS, Seungri-Big Bang ^-^


Zamówienia

Witam wszystkich! ^-^
Mam wiadomość do osób odwiedzających mojego bloga (jeżeli w ogóle takie są :c), a mianowicie:
Otwieram listę zamówień! :D Jakby ktoś był zainteresowany to piszcie w komentarzach z kim chcecie scenariusz i jaki mniej więcej ma być czyli np.jakiś słodki, albo z wątkiem kryminalnym, lub jakiś dramat (to już zależy od was). Dziękuję za przeczytanie i do następnego posta ~ <3







Komentarze (2):

Anonymous Anonimowy pisze...

Ja poproszę o cztery scenariusze jeśli mogę ? Przepraszam ale nie mogłam się zdecydować to z Luhanem (niech będzie dramatyczny ale na koniec z happy endem ) , Jungkook (niech będzie szkolny i słodki) , L (niech będzie że pracujemy razem i będziemy razem występować w jakiśm teledysku i wtedy się poznamy) a Kaia zostawiam ci do wyboru :) Z góry dziękuje <3

24 listopada 2014 22:39  
Blogger Unknown pisze...

Poproszę scenariusz z Vernonem z Seventeen :) Niech będzie taki szkolny, słodki.

1 sierpnia 2015 21:07  

Prześlij komentarz